`,

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

Starkare..

Av cissi - 20 september 2012 16:24

Kom hem från jobbet för en stund sen.

så skönt å komma hem.

speciellt idag när jag har så ont i hela kroppen..

träningsvärk i benen o rumpa hihi..

efter all dans o bugg igår kväll.

har även skit ont i ryggen..men det gå väll snart över :)

 

börjar faktiskt känna mig starkare o piggare.

och jag är stolt över allt som jag har orkat med att göra den senaste tiden..stolt över mig själv.."för en gång skull"

det känns verkligen i hela mig att jag har ändrat på mitt liv.

för jag känner mig piggare och starkare och även lite gladare.

och det beror nog på att jag verkligen har tagit tag i mig själv.

för det har jag verkligen gjort den här gången :)

Tror även att jag som person blir mycket starkare

efter att jag har ändrat lite på livet.

Har börjat gå i skogen och simmar och buggar i veckorna

tror att jag själv blir starkare som person när jag håller igång mig o kroppen lite mer.

med jobb och sånt så går det trögt.

har inte sökt några nya jobb än,

men det kommer.

får väll vara där jag är i dag ett tag till.

får ju iaf pengar fört så får väll ta och stå ut.

väntar på svar ifrån arbetsförmedligen

om jag får börja plugga eller inte.

men hon på arbetsförmedlingen är på semester

så får inge svar av henne

förns på tisdag eller onsdag nästa vecka..

lägenheter söker jag hela tiden.

och har jag tur så kanske jag får flytta 1 november..

 

jag har så många olika ideer och drömmar.

men jag har inte riktigt än valt vilken väg jag ska gå.

eller vilken idee jag ska ta först

eller vilken dröm jag ska börja med..

jag tar o slappnar av och väntar lite med det.

tar en dag i taget så länge.

finns lite annat som jag vill ha ordnat o reda ut innan jag kan forsätta med mina drömmar och ideer..

känner att det finns annat som jag själv tycker är vikigare..

viktigare än nånting annat faktiskt :)

så drömmar och idder får jag vänta lite med :)

 

nu är det torsdag..

känns skönt..

och imorgon när man vaknar och

går iväg till jobbet så är det fredag...

såå skönt :)

denna helgen blir det nog bara lungt..

är lite små pank så kan inte direkt göra nåt..

fast det hade varit kul o träffat några vänner,

men kan inte ta mig någonstans

så får bli att vara hemma hela helgen :)

höst städa lite kanske :)

 

Må så gott allt fölk :) kram cissi

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cissi - 22 september 2012 20:30

Jag har länge funderat på ett sak ett tag..funderar å funderar..och har även frågat folk om råd..och era råd har varit bra och jag har tagit till mig dom,och verkligen lyssnat..tack för era råd o tips :) era råd o tips hjälpte mig på vägen.. Men ja...

Av cissi - 18 september 2012 18:49

2 små gulliga dikter av mig :)   Vet du att du är söt när du ler. Att jag smygtittar på dig när du inte ser. Vet du att jag älskar att höra ditt skratt. Att i mitt hjärta finner du en skatt. Att jag drömmer om dej varje natt. Att all din goda mat...

Av cissi - 17 september 2012 20:52

Denna låten älskar ja.det har nog blivit en ny favorit..fast den har funnits ett tag.. den är så skön att lyssna på :) tycker att detta är årets sommar låt faktist :)   (Texten till låten) Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen Komm...

Av cissi - 15 september 2012 12:09

Nu har jag gett mig sjutton på att verkligen ta tag i mig själv och i mitt eget liv.. Ska verkligen kämpa nu och ta tag i mig själv.har satte ut en annons på blocket om att jag söker lägenhet i kastad.. där jag så gärna vill bo..sen sitter jag oc...

Av cissi - 13 september 2012 16:43


Tjohooo !!!!   Från det negativa till det posetiva bara poff så där :) idag hände nånting ortoligt kan ja lova..nästan så att det var någon som såg mig.. eller att det var någon som trollade för mig..men ja ska inte ropa HEJ förns allt är kla...

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Skapa flashcards