`,

Alla inlägg den 11 september 2012

Av cissi - 11 september 2012 17:06

Har idag bara jobbat....tänkte gå ut och gå idag igen,men det regnar för mycket..

tycker det är så kul med alla nya vänner som jag har fått på fb :)

och har hittat många intressanta grupper på fb som intresserar mig mycket.och det är så kul.

kul med nya vänner :) vänner får man aldrig för lite av :) kram till er..


Blond igen..jag trivs i all hår färger..så svårt att bestämma sig ibland för vilken fräg man vill ha.

vilken färg tycker du jag passar bäst i...fast egentligen så är det väll ja själv som ska bestämma det..

så får se om man byter tillbaka..


 

Av cissi - 11 september 2012 17:03

Både bra o dåliga minnen....bra men jobbig text på en och samma gång..

men ja gillar låten ändå...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Skapa flashcards