`,

Direktlänk till inlägg 9 september 2012

känslor.

Av cissi - 9 september 2012 15:54

jag vet inte vad jag ska göra..allt jag vill är att bara finnas här.men ja känner mig så hjälplös o orolig och rädd.

jag försöker och bry mig så mycket som jag kan.och jag försöker att inte tänka så mycket,utan att slappna av och inte oroa mig,ja försöka ha kul och att göra nåt som ja tycker om,men det går inte,får bara skuld känslor när jag är ute eller när ja försöker ha kul o umgås me vänner.det känns fel att ha kul när man innerst inne är orolig o rädd.man kan lixom inte slappna av.

och så sitter man bara här och kan inte göra nånting.sitter här o tänker o funderar på allt,om det finns nånting man kan göra och hur jag ska visa att jag finns här och att jag förstår.

jag försöker även att kämpa så mycket ja kan med jobbet,och jag är stark och jag orkar gå vidare och jag försöker göra nånting,

ja söker nya jobb o ja kollar utbildningar.ja kämpar ju verkligen på med allt.

men det känns fel att tänka på sig själv när det finns andra som man bryr sig mer om

och som man bara vill sitt bästa.

jag vill bara att allt ska vara bra igen,saknar och längtar efter han så mycket.

och jag vill finnas här.men jag känner mig blockerad som luft.

och som att ja inte får vara med eller får veta vad som händer.

ja vill finnas här och veta vad som händer.

jag vill inte gå runt o vara orlig eller rädd.

samtidigt måste ja tänka på mig själv och kämpa på med mitt jobb så gott det går

och samtidigt vara en bra tjej/person som finns här och som vill visa att jag förstår.

jag har frågat vänner m,m om råd.en del säger ring eller låt det vara.

men jag kan inte låta saker och ting vara för jag är för envis,och jag är en person som alltid är orolig o rädd.

jag vill ju bara alla väl och vill så gärna visa allt av vad jag känner.

men allt är så svårt för jag vet inte hur jag ska vara eller göra eller hur man ska bry sig eller nåt.

helst av allt så vill ja bara vara i hans famn och bara vara där.han är viktigare än nånting annat.

och jag vill att allt ska vara bra och att vi finns där o hjälper o stötar varandra,för det är väll det som är kärlek ändå.att stötta varandra och finnas där i alla stunder,som jag försöker med.

*Älskar,Saknar,Längtar*





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cissi - 22 september 2012 20:30

Jag har länge funderat på ett sak ett tag..funderar å funderar..och har även frågat folk om råd..och era råd har varit bra och jag har tagit till mig dom,och verkligen lyssnat..tack för era råd o tips :) era råd o tips hjälpte mig på vägen.. Men ja...

Av cissi - 20 september 2012 16:24

Kom hem från jobbet för en stund sen. så skönt å komma hem. speciellt idag när jag har så ont i hela kroppen.. träningsvärk i benen o rumpa hihi.. efter all dans o bugg igår kväll. har även skit ont i ryggen..men det gå väll snart över :) ...

Av cissi - 18 september 2012 18:49

2 små gulliga dikter av mig :)   Vet du att du är söt när du ler. Att jag smygtittar på dig när du inte ser. Vet du att jag älskar att höra ditt skratt. Att i mitt hjärta finner du en skatt. Att jag drömmer om dej varje natt. Att all din goda mat...

Av cissi - 17 september 2012 20:52

Denna låten älskar ja.det har nog blivit en ny favorit..fast den har funnits ett tag.. den är så skön att lyssna på :) tycker att detta är årets sommar låt faktist :)   (Texten till låten) Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen Komm...

Av cissi - 15 september 2012 12:09

Nu har jag gett mig sjutton på att verkligen ta tag i mig själv och i mitt eget liv.. Ska verkligen kämpa nu och ta tag i mig själv.har satte ut en annons på blocket om att jag söker lägenhet i kastad.. där jag så gärna vill bo..sen sitter jag oc...

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Skapa flashcards