`,

Alla inlägg den 2 september 2012

Av cissi - 2 september 2012 21:30

Oj vad man glömmer bort att blogga

jag som tycker det är kul att skriva,bara skriva av sig lite kan va kul.

men glömmer hela tiden.

men nu ska ja ta nya tag och försöka skriva lite offtare.ska försöka skärpa mig nu.

men det säger ja varje gång det hehe,

det blir ändå att man glömmer bort.men nu ska ja verkligen börja skärpa mig :)


skriver en del dikter ibland också.men nu var det ett tag sen.

det skulle vara kul att skriva nån bok nån gång också.

jag har ju så mycket fantasi i mitt höve hehe :)


nu ska jag snart sova så det blir inte så mycket mer bloggande idag..


" 2 små söta dikter kan ni få"

 

Du är söt,Du är rar

och du är helt underbar


du är mjuk och du är go

och du är människans bästa vän

du är djuret som i mitt hjärta är


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Ovido - Quiz & Flashcards