`,

Alla inlägg under maj 2012

Av cissi - 28 maj 2012 20:17

Här är också en himla fin låt..

mina idoler när jag var 14 -15 år.

underbar fin låt


lyssna o njut


Av cissi - 28 maj 2012 20:07


When the rain is blowing in your face,
and the whole world is on your case,
I could offer you a warm embrace
to make you feel my love.
When the evening shadows and the stars appear,
and there is no one there to dry your tears,
I could hold you for a million years
to make you feel my love.
I know you haven't made your mind up yet,
but I would never do you wrong.
I've known it from the moment that we met,
no doubt in my mind where you belong.
I'd go hungry; I'd go black and blue,
I'd go crawling down the avenue.
No, there's nothing that I wouldn't do
to make you feel my love.
The storms are raging on the rolling sea
and on the highway of regret.
Though winds of change are throwing wild and free,
you ain't seen nothing like me yet.
I could make you happy, make your dreams come true.
Nothing that I wouldn't do.
Go to the ends of the Earth for you,
to make you feel my love


(En underbar låt med adele)

Lyssna o njut..

Av cissi - 20 maj 2012 13:05

sitter här å glor.å funderar snart på att gå ut i det fina vädret..sola skinner :)

ska snart gå te tommy "styv pappa" och få hjälp med att skaffa lite grejer inför norge..

hoppas verkligen på att få jobb där..börjar bli rätt så trött på det jobb jag är på nu och trött på kil osv.

så ni som läser detta får gärna tipsa om alla jobb som finns.helst jobb inom restaurang branche.

fast är intresserad av alla förslag..alla jobb som inte kräver körtkort..


har haft en kanon trevlig helg..umgåts med kömpiser hela helgen.

har varit jätte trevligt :)



nu ska ja gå ut..

sen när jag kommer in igen så blir det en kebabrulle mums :)


ha de gött


mvh cissi

af

Av cissi - 15 maj 2012 21:08



Idag har jag varit på arbetsförmedligen o skreve in mig igen.

träffade även en tjej som är där på tisdagar.hon är där och hjälper folk med cv och sånt.

Och jag fick bra beröm av mitt cv.

Hon tyckte att jag hade gjort det bra

Sen idag slängde ja post i brevlådan till ansökan om andra jobb.

3 brev gick till norge och 5 brev till karlstad

alla jobben är något inom cafe o resturang branchen.

Det är något som jag tycker om att jobba med.

håller tummarna..

det finns ett av dom 8 jobben som jag helst önskar

och det var ett jobb på ett hotell

roomservice och frukost värdinna/servetriss.

tyckte det låt kul.

och låter som något jobb som jag vill prova på.

men men vi får väll se vad som händer..


imorgon ska ja jobba igen..

sen efter det ska jag inte till stan hade ja tänkt och besöka farmor

och ev kolla på en lägenhet.

och gå ut en sväng med farmors hund fia i skogen.

sen på kvällen får ja ev besök av 2 kompisar,

det blir trevligt.

jag hoppas iegentligen på att det blir fint väder imorgon,

är så sugen på att grilla.

menmen får väll se va de blir för väder.

det blir treligt imorgon iaf hela dagen å kvällen..


nu ska ja söve...så godnatt på er..



Av cissi - 14 maj 2012 21:36

Everyone has a chance. Everyone has a chance. Never give up continue to struggle. Right or wrong. How do you know. How do I know. Who knows. I have made one million fel.och you've done wrong. We have been unlucky in livet.Vi has been unfortunate, but now we get a new chance for something wonderful when I know. I have done right, I get a chance when you know. that you got it right, you get a chance to a good life together. We must never give up Never my love. My heart goes to pieces without you.You belong to my family. You belong to my life .. You are something that just should be there. That just should be there. With me. Here in my life. In our lives .. We continue to struggle. Just you and me. I can stand here and look like an idiot if I make a mistake. The chance I take.For I know that I have received. what I've dreamed all my life..Everyone has a chans.allt have a chance of never giving upp.Fortsätt to fight. You get a chance. You can never give up I know I have it good now, you know that you are fine now I'm the nicest girl on earth You're the nicest guy on earth I wound never you and you hurt not me, we know what life and love about. We all make mistakes. But we learn from our mistakes.We all make errors. But you and me my love. We hear ihop.Vi belong together. Now, today and tomorrow and for ages. Forever.Everyone has a chance. Everything has a chans.Ge never up Continue to fight We are fighting each other for love, we need each other.So now we have to stop turning a blind eye. And give each other the love and the happiness that we need. Everyone has a chans.Allt a chans.Ge never give up. Continue to fight

Av cissi - 13 maj 2012 21:51

hoppade in i duschen o tänkte sen hoppa i säng för å sova.

men grejade me bloggen så blev här.

Jag har haft en mysg helg hos älsklingen.

älskar han mer o mer för varje timme och dag som går <3

guud så kär jag är i honom.


nä klockan har bleve mycket

skulle bara duscha å sen sova men

fastnade här så ja glömde bort å sova hehe

men nu så är det dags å sove

så man kommer i tid till jobbet imorgon..


ska försöka vara mer aktiv i min blogg nu framöver

Av cissi - 12 maj 2012 22:07

Grejat lite med bloggen..få duga så här ett tag...

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Skapa flashcards