`,

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av cissi - 16 augusti 2011 17:01

Halloj halloj!!!

Har kollat runt lite på nätet

å hittade en sida med dikter o noveller..

som jag tyckte va intressant...

Ibland tycker ja det är kul o skriva..

älskar å skriva av mig..

typ tankar

drömmar

 saker ja funderar på

eller bara saker som rör sig i mitt höve..

å ja tycker de är kul och

 läsa vad folk skriver för dikter..

och noveller är också kul att läsa...

så jag hittade denna sidan www.sockerdricka.nu

   

Hittade många fina dikter..

så jag valde att lägga upp en dikt..

*denna va bra*


Famnen är en dörr
med stor eller liten
öppning och om nu
öppningen är liten
kunde dörren lika
gärna vara låst för
då tillhör famnen
en mycket liten
människa utan
storheter men
med en massa
småheter som
inte finns för en
riktig människa
man måste få plats i en kram

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Skapa flashcards