`,

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av cissi - 11 augusti 2011 21:42

Idag har varit en rätt så bra dag...

fast den började inte så bra..för ja vaknade upp kl 8 och märkte att jag hade för sovig mig..."tur att chefen har semester" hehe...

har gått himla bra på jobbet idag ändå...har bakar 103 bullar idag...

tillsammans med madde....

Efter jobbet så tog ja bussen in till Karlstad för att träffa Anjela..

Vi gick till harrys uteservering och åt mat..Gisela kom och va med oss också...

så vi 3 satt där och hade en mycket trevlig eftermiddag..

Innan jag tog bussen hem gick ja runt o kollade lite och hittade lite underkläder..

*älskar å shoppa* sååå fun fun fun...

kom hem från stan typ ve 19...sen kom broder...tog jag mej en kall öl "lapin kulta" och snackade o spelade lite musik...gött med en kall öl ibland...å bara softa å ta det lungt...

vi hittade en skiva på spotifi som hete blue oyster bar gay hits...hehe...

det va rätt så bra låtar på den skivan ändå...men skivan kunde ju ha hetat nånting annat hehe...

sitter och glo på en film på 6an nu...en film med adam sandler...han e att rolig han...

ska snart ta mej en dusch innan det är läggdags...

å imorgon är det fredag...får se vad man hittar på då...

men dagen idag har i alla fall varit rätt så okej!!!



bullar påväg in i ugnen!!!!!  idag!!!

  


Drömmar.....går dagens bakvärk!!!!!!

  


Må Så Gött Alla!!!!!

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Skapa flashcards