`,

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av cissi - 10 augusti 2011 12:10

Sitter hemma nu med madde och har lunch...börjar jobba kl 13 igen..

då ska det bakas "drömmar" de e gött dä...

fölket på worket gillar mina drömmar men ja kan inte förstå varför just mina är så goda....tänkte baka bullar också men tror inte vi hinner det...så vi får baka bullar imorgon istället....med ett hemligt recept i...

 

har varit och kollat på en lägenhet idag...innan lunch...

åå ja är så sugen på lägenheten så det finns inte...

den va så fin och badkar o balkong å allt...en stor 1a..men det är inflyttning i den redan nu..å ja har 3 månaders uppsägning på den jag har nu...så det blir nog inget med den lägenheten...har inte råd att betala 2 hyror lixom...

men jävla så sugen ja e på lyan asså...

önska att ett under eller ett mirakel kunde ske så någon kunde ta lyan ja bor i nu så ja kan flytta till den jag vill ha...

 

lite info om den ja är intresserad av här nedanför.....



Fastighet
Sannerud 1:224

Storlek
55 m²

Hyra
4930 kr / mån

Objekttyp
Hyreslägenhet

Planlösning
2 rum och kök

TV-anslutning
Kilvision

Internet anslutning
nej

Tillträdesdatum
2011-11-01

Diskmaskin
Nej

Tvättmaskin
Nej

Torktumlare
Nej

Balkong
Ja

Övrigt

 

ha det gött alla!!!!!

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Skapa flashcards