`,

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av cissi - 8 augusti 2011 19:57

********************************

********************************

********************************

********************************

********************************

Jag är den jag är när jag inte blev som jag skulle.

så ta mig som jag är annars kan det kvitta.

jag är jag och det kan ingen ändra på.

Jag är lycklig som har alla mina nära o kära i mitt liv.

utan dom skulle jag inte klara av en enda dag på denna planet.

Jag vet att dom älskar mig för den jag är.

jag är glad och stolt över att ha dom i mitt liv

 så därför tänker ja aldrig ändra på den person som jag är.

för den person som jag är..

det är den jag är

när jag inte blev som jag skulle =)



I LOVE MY FRIENDS FOREVER!!!

LIVET VORE INGENTING OM INTE NI FANNS DÄR....

puss å kram på er "ni vet vilka ni är"


  

********************************

********************************

********************************

********************************



Av cissi - 8 augusti 2011 16:58


Tre goa dansbandslåtar....lägger ja upp på min blogg...

*gillas*






Av cissi - 8 augusti 2011 16:58


Tre goa dansbandslåtar....lägger ja upp på min blogg...

*gillas*






Av cissi - 8 augusti 2011 16:52

 Personligt horoskop för idag: 2011-08-08
Tur
Din tur är kanske på väg att vändas till det bättre, men det är inte säkert att du märker någon skillnad idag.
Hälsa
Viktigare än motion för dig just nu är att få koppla av. Gör sådant bu mår bra av.
Ekonomi
Ekonomiskt är detta en lovande tid. Särskilt om du söker bostad eller nytt jobb har du vind i seglen.
Arbete
Dina tankar är fyllda med annat än arbete idag. Det medför att du inte kan vara så fokuserad som ditt jobb kanske kräver av dig.
Kärlek
Du vågar bejaka dina känslor och det är skönt. Efter att ha tvekat om du skulle våga visa hur mycket du bryr dig har du nu fattat mod.
Relationer
Har du ägnat tillräcklig tid åt familjen på sistone? Ni behöver en dag tillsammans.

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Skapa flashcards