`,

Alla inlägg under juni 2011

Av cissi - 23 juni 2011 13:07


 

  

EN LITEN DIKT SOM JAG HAR KOMMIT PÅ..


 

where are you .. the right guy for me .. maybe may fly into the sky to find you .... where are you? have been looking for you for many years


I'm here ... the world's cutest girl .. who never fails or hurt someone .. a sweet and cute little girl .. with a heart out of gold
looking for a good life and the right one for me ..



 


Av cissi - 21 juni 2011 18:44





 

    


 


En drömkille å kärlek / en framtid för mig är!


fast detta är ju bara en dröm.bara sån kille man drömmer om..satt bara å skrev upp saker ja föredrar hos en kille och vad jag vill ha i mitt liv...



han ska vara snäll
han ska vara omtänksam
han ska vara rolig
han ska vara romantisk
han ska vara stabil
han ska vara självsäker
han ska vara ödmjuk
han ska ha humor
han ska ha en liten skäggstubb -är gulligt
han ska vara  Svårfångad
han ska lukta gott
han ska bjuda på sig själv
han får gärna bo själv
ha ett jobb
laga mat ibland
han får ha egna barn
han ska vilja ha barn
både kunna vara hemma och se på film
gå ut på krogen
fester ibland
Gilla att göra spontana grejer
ha en bra kontakt med min familj
ha en bra kontakt med mina vänner
jag vill ha en bra kontakt med hans familj
jag vill ha en bra kontakt med hans vänner
att han vill ha barn mer än 1 barn
att han vill bli min man
att han gillar djur
han får gärna röka
inga droger
inte beroende av alkohol
att han är påhittig och vill göra saker
han ska vara kramgo
vilja kramas när famil å vänner tittar på
som vill hålla om mej när man ska sova
behöver inte ha samma intressen men vill gärna att vi gör saker tillsammans fast vi har olicka intressen
kunna umgås med mina kompisar utan mej
ja ska kunna umgås med hans kompisar utan han
han ska inte vara svartsjuk
överaska mej ibland
du ska kunna se på en film som jag vill se på
jag ska kunna se på en film som du vill se på
rättvisa
äta middag ute
äta middag ute med vänner
äta middag hemma med vänner



en jag kan va mig själv med och ha roligt med
 en som står för att det är "vi"
 någon som jämt finns där brevid mej i alla stunder.
nån som man kan prata med om allt
nån som lyssnar och förstår
att vi kan bråka nån gång men att vi endå vet vart vi har varandra
han ska ha ett leende för att får mig att le och må bra.
ja ska känna att utan honom är ja ingenting..
det viktigaste av allt han ska ha en egen personlighet inte vara som alla andra,
och vara ärlig o trogen och pålitligt till 100%
Han ska älska mej för den jag är


och hjälpa till. Det menas att en kille som accepterar att bo med mej,
att han ska hjälpa till och inte bara sitta i soffan.


En som kanske också kan tänka sej ibland att laga middan om man kommer hem från en hård arbetsdag
och inte bara ligga i soffan.

som kanske tvättar eller diskar ibland.
nån som vill göra nånting.som gillar äventyr.

som gillar att resa.


uteseende
spelar ingen roll hur han ser ut.bara han e någorlunda söt..sen gillar ja den där lilla skäggstubben.men det är inget plus men det är sött å vackert å sexigt tycker ja..så det är ju en plus i kanten.
om han e smal eller tjock spelar ingen roll.
om han är brun hårig eller svarthårig eller blond,spelar ingen roll.
 om han e lång eller kort spelar ingen roll.
spelar ingen roll hur han ser ut.
bara han har glimten i ögat och är söt.


Hur jag vill leva och bo.
fick jag drömma lite så skulle det vara så här..
ja skulle vilja bo i ett hus..
ha en stor trädgård där jag kan plantera blommor å annat.
ha lite djur av olika slag.
ha barn som springer runt på våran trädgård.
en varsin bil som står parkerad i vårat garage.
kanske en poll i våran trädgård där vi kan bada när  vi vill..
en stor o härlig grill där vi kan grilla om kvällarna
men det är ju bara drömmar.
annars skulle ja vilja bo å leva så här.
bo i en lägenhet och ha djur å barn,ha en sommarstuga nånstans där vi kan åka om sommaren.
vart ja vill bo vet ja inte.karlstad eller göteborg är något som ja tänker mest på.
men mej spelar det ingen roll vart,bara man har jobb och har det bra tillsammans där man bor.

å att vi är lyckliga i våran lägenhet



sen det viktgaste av allt..han ska inte vara som mina före detta har varit..
han ska inte se ut som mina förra detta..han ska vara sig själv..
han ska inte vara alkohol beroende.han ska inte vara svartsjuk
inte slås eller bråka med mej.
han ska vara anorlunda mot dom jag har haft..nånting helt annat än det jag har haft.


fast detta är ju bara en drömkille.sån kille man drömmer om som man aldrig får ändå.
ja satt bara å skrev upp saker ja föredrar hos en kille och vad jag vill ha i mitt liv...
hur ja önskar att mitt liv och min framtid ska se ut.


..........
sakar jag själv vill sträva efter..
vill gärna ha körkort
vill lära mej å dansa bättre
vill må bra
vill byta jobb i framtiden
ev flytta "osäker"
vill resa någonstans "gärna utomlands"



det va allt för mej!!
ha de gött alla!
kram cissi


 


Av cissi - 10 juni 2011 21:10

En liten dikt!!!

 


There I am!
I feel like a bird
A bird flying in the blue sky
Where only the stars can see me at night
Where only the sun can see me on days
There snowdrops drops on my head
Where rain falls on my head
I feel like a bird
flying high in the sky
I'll fly away and start my own life all by myself
For I am a Bird A free bird
I always wanted to be a bird
And now I'm a bird.
A bird that is blue and made ​​out of love and the heart of gold
It's me!

 

japp jag har ett hjärta av guld!!!!

 


HA DET GÖTT!! KRAM Å PUSS PÅ SKINDEN FRÅN CISSI

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Skapa flashcards