`,

Alla inlägg under april 2011

Av cissi - 25 april 2011 21:10

Gjorde mig en ny blogg idag..kommer inte ihåg lösenordet till den gammla och min gammla hotmail funkar inte..vet inte vad som har hänt med den men..har iaf en ny mejl å msn..så ni som vill ha den får hojta till..


sitter hemma nu å bara slappar.

ska se på filmen på tv 4a om en stund.sen sova för att orka upp och jobba imorgon.

på onsdag ska ja in till stan efter jobbet och kolla efter en digitalkammera..plus kolla lite på ikea.vill ha lite nya lampor å ljus å lite annat smått å gått..


hoppas ni alla har haft en bra påsk...själv har den varit bra..


kram på er


//cissi



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Skapa flashcards